Business Provider Group - IT-cégek
Bejelentkezés

IT-cégek

IT- cégek - az internet szerepe a nemzetközivé válásban

Az IT- és a szolgáltatási szektorban működő vállalkozások egy része közvetlenül a fogyasztóknak szolgáltat (B2C, azaz Business-to-Consumer stratégiát folytat), míg mások cégeket szólítanak meg (B2B, azaz Business-to-Business stratégiával). A B2C kommunikáció kiváló eszköze az internet, a hazai és a külpiacok esetében egyaránt. Azoknak az IT-cégeknek azonban, amelyek közvetlenül más vállalatoknak szolgáltatnak, többféle kommunikációs stratégiát érdemes alkalmazniuk.

A logisztika ebben a szektorban általában nem, vagy csak kevésbé fontos. Ez hatalmas előnyt jelent a hagyományos gyártó cégekkel szemben: nem szükséges szigorú követelményrendszerekhez vagy szabványokhoz alkalmazkodni. A feltételeket a piac szabja meg, elsősorban a termék vagy szolgáltatás minősége meghatározó. Online kommunikációval viszonylag gyorsan piacra lehet jutni, de mindig szem előtt kell tartani, hogy az igények és a piaci feltételek is extrém gyorsan változnak.

Ne feledkezzünk meg az alapelvekről: stratégia nélkül nem érdemes elkezdeni a külpiacok meghódítását. De hogyan lehet stratégiát kialakítani egy ilyen gyorsan változó környezetben? A kérdés megválaszolásában és a döntések meghozatalában is támogatjuk partnereinket.

Mivel támogatjuk az IT-cégek exporttevékenységét?
Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot!